Tarixi yaddaş, mənəviyyat fəlsəfəsi və qloballaşma

Historical Memory, Philosophy of Spirituality, and Globalization

Историческая память, духовная философия и глобализация

Müəlliflər

  • Elbrus Cəlal oğlu Sadıqov Azərbaycan Tibb Universiteti, İctimai fənlər kafedrasının dosenti
Tarixən kütləvi şüurun formalaşması prosesi əsasən sivilizasiya, çoxəsrlilik ictimai, dini ənənələr, mənəvi dəyərlər, adətlər tarixi yaddaş çərçivəsində baş vermiş və formalaşmışdır. Qloballaşma öz mahiyyətinə görə yer kürəsi əhalisinin birləşməsini və onun davranışını, idarə edilməsini özünǝ daxil edən öz mahiyyətinə görə insanların mənəvi aləminin dəyişməsini, kütləvişüurun yenidən qurulmasını və fəlsəfi dünyagörüşünün yeni spektrlərini müəyyən edir. Mənəviyyat fəlsəfəsi elə bir düşüncə sahəsidir ki, onun predmeti təkcə əxlaq deyil, həmçinin onun nəzəriyyəsi olan etikadır. Əxlaq fəlsəfəsi öz diqqətini insan fəaliyyətinə və insan həyatının müəyyən sahəsinə cəmləşdirir. O, özündə mənəviyyat, onun haqqında fəlsəfi refleksiyanıhəmçinin etikanın və yaxud metaetikanın metodologiyasını əks etdirir. İnsan cəmiyyətdən kənarda yaşaya bilmsəz, lakin cəmiyyətin özü də ayrı-ayrı şəxslərdən ibarətdir. İctimai və şəxsi maraqların müəyyən balansı optimaldır. şəxsi maraqla bilavasitə insanın maraqlarından doğru ictimailik həmişə vasitə ilə ifadə olunur. Onlar müəyyən dərəcədə ənənələrlə, mənəviyyatla tarixi yaddaşla əlaqədardır və bütün bunlar insanın qloballaşan müasir dünyada ən böyük dayağıdır. Ümumiyyətlə tarixi yaddaşımız, mənəviyyatımız, ənənələrimiz cəmiyyətimizdə və qloballaşan dünyada hormoniya təşkil etməlidir.
On the essence globalization means association of the population of the Globe, their behavior and management, and also change of an inner world of the person, evolution of mass consciousness and new ranges of philosophical outlook. The spiritual philosophy is such area of the thought which subject is not only morals, but also the ethics which include its theory. The philosophy of morals focuses the attention on human activity and a certain area of human life. It reflects in itself spirituality, philosophical reaction about it, also ethics or metaethics methodology. The person can't live out of society, but society in turn consists of individuals. A certain balance of public and personal interests is optimum. Personal interests proceed from human interests, the sociality is always expressed by means. In a certain degree they are connected with traditions, spirituality, historical memory and all this are the biggest support of the person in the modern world which is getting globalize.
По своей сущности глобализация подразумевает объединение населения Земного шара, его поведение и управление, а также изменение духовного мира человека, перестроение массового сознания и новые спектры философского мировоззрения. Духовная философия это такая область мысли, предмет которой составляет не только мораль, но также этика, которая включает в себя ее теорию. Философия морали сосредоточивает свое внимание на человеческой деятельности и определенной области жизни человека. Он отражает в себе духовность, философскую реакцию о ней, также методологию этики или же метoэтики. Человек не может жить вне общества, но, само общество в свою очередь состоит из отдельных личностей. Оптимальным является определенный баланс общественных и личных интересов. Личные интересы исходят из человеческих интересов, социальность всегда выражается средством. Они в определенной степени связаны с традициями, духовностью, исторической памятью и все это являются самой большой опорой человека в современном глобализирующемся мире.

Красота и мозг…Биологические аспекты естетики. Москва. Мир, 1995.

K. Marks. F. Engels. Din haqqında. Bakı Azərnəşr. 1965 s. 120-121.

Стратегический союз, мысль. Просвет, блютен, 1999. Выпуск № 10. с. 4-5.

Лисицкии В. А. Шелепин Л. А. Глобальная империя Зла с. 295.

Медведова Н, Шишова Т. Дети нвшего времени. Размышление детских психологов. Москва 2000. из. (Информпечать). ИТРК. РСПП.

A. Şükürov. Qloballaşma:mahiyyəti və perspektivləri. s. 170. Bakı-2001. Adıloğlu nəşriyyatı.

M. Zeynalov. Fəlsəfə tarixi. Bakı-2002. Azərnəşr. s. 544.

M. Qasımov. Sağlam həyat təsviri uğrunda. Bakı-2005. (Qismət n. ).

Q. Əliyev. Təbabət etikası . Bakı. 2004. Təhsil nəşriyyat.

Ümumilikdə 9 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi dekabr 31, 2013
  • Yayımlanıb dekabr 31, 2013
  • Nömrə № 20(20) Dekabr 2013
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 4
  • Abstrakt Baxışlar 25
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.