Psixologiyada “Mən” və identikliyin inkişafı problemləri

The Problem of "I" and the Development of Identity in Psychology

Проблемы «я» и развития идентичности в психологии

Müəlliflər

  • Aminzadə Maryam Tabrizi Seyed Samad Bakı Dövlət Universitetinin Sosial və pedaqoji psixologiya kafedrasının doktorantı
“Mən”in inkişafı inkişaf psixologiyanın mərkəzi problemlərindən biri olub, müxtəlif mövzuları (“Mən-obraz” yaxud “Mən” konsepsiyasının inkişafı, özünəhörmət yaxud öz qabiliyyətlərini qiymətləndirmə, nailiyyət motivasiyasının inkişafı, akademik yaxud elmi “Mən-obraz”, özünənəzarət qabiliyyətinin inkişafı, koqnitiv qabiliyyətlərin inkişafı, sosial şüur yaxud sosial dərketmə qabiliyyətinin inkişafı və identikliyin inkişafı) özündə ehtiva edir. Qeyd edilən anlayışlar elmi ədəbiyyatlarda müxtəlif nəzəriyyələr və konsepsiyalar formasında izah və təhlil edilmişdir. Lakin təqdim edilən məqalədə əsasən yeniyetməlik dövründə identikliyin inkişafı məsələsi tədqiq və təhlil edilmişdir.
One of the main topics of developmental psychology and personality is the development and evolution of the "I". This process begins with the early years of a child's life can be extended to the end of adolescence. Development of "I", although starts with an objective idea, as the person they grow up more and more abstracted. In this regard, the issue focuses scientists focused on such issues as the "I" a concept, self-esteem, development of motivation success, academic (scientific) 'I', the development of the ability of self-control, the development of social consciousness or the ability of social cognition and identity development. The development of individual identity begins to present and analyze the different features of their essence and existence in a single, complete form. This abstract and uniform system and makes the concept of "I" person.
Одной из основных тем психологии развития и личности является развитие и эволюция «Я». Этот процесс начинается с первых лет жизни ребенка, продолжается до конца подросткового возраста. Развитие «Я», хотя и начинается с объективных представлений, по мере подрастания человека они все более абстрагируются. В связи с этим в данной проблеме основное внимание учеными уделяется таким вопросам, как «Я» концепция, самоуважение, развитие мотивации успешности, академическое (научное) «Я», развитие способности самоконтроля, развитие способности социального сознания или социального познания и развитие идентичности. В результате развития идентичности индивид начинает представлять и анализировать в различные черты своей сущности и существования в единой, завершенной форме. Эта абстрактная и единая система и составляет концепцию «Я» человека.

Lütfabadi Hüseyn, İnkişaf psixologiyası (yeniyetməlik, gənclik və yaşlılıq), Tehran, Səmt nəşriyyatı, 2005, S. 684.

Rowe. I., Marcia. J. E., “Eqo identity status, formal operations and moral development”, Jurnal of Yoth and Adolescence, 1980, 9, 87-99.

Omahany. J. F., “ Development of person destription over adolescance, Jurnal of Yoth and Adolescence, 1986, 15, 389-403.

Levya. F. A., Furth., H. G., “Compromise formation in social aonflicts: The influcence of age, issue, and interpersonal context, Jurnal of Yoth and Adolescence, 1986, 15, 441-452.

Dornbush. S. M., “The relation of parenting style to adolescent school performance, Child development, 58, 1244-1257.

Şəhraray Mehrnaz, Yeniyetmələrin inkişaf psixologiyası, Tehran, Roşd nəşriyyatı, 2005, S. 510.

Gilligan. C., “In a differenta voice: psychological theory and women`s development”, Cambridge, MA: Hravard university press, 1982, P. 284.

Mc Guire. S., Neiderhiser. Y. M., Reiss. D., Hetherigton. E. M., Plomin. R., “Genetic and environment influences on perceptions of self-worth and competence in adolescence, Child development, 1994, 65, 785-799.

Mains. A. A., Ryan. E. B., ‘The development of social cognitive processes among juvenile delinquents and nondelinquent peers’, Child development, 1983, 54, 1536-1544.

Roberta. L. N., ‘Implicotions of globalization for training in counselling psychology’, The counselling psycholohist, 2007, 35 (1), 157-171.

Şəhraray Mehrnaz, “İdentiklik və qloballaşma: məsləhətçilərin qarşısında duran problemlər”, Konsultasiya sahəsində yeniliklər və tədqiqat jurnalı, VII cild, № 25, S. 97-118.

Anthony Marcella. J., ‘Toward a global psychology’, Amrican psychologist, 53 (12), 1998, 1282-1291.

Roberts Groy. C., Steinfold. S., Bailey. W., ‘Goal setting and progress evaluation in touth empowerment programs’, Evaluation and program planning, 1999, 22, 21-30.

Bandura. A., ‘The changing face of psychology annual meeting of CPZ in ot-towa’, June. 30 .2000.

Ümumilikdə 14 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi dekabr 31, 2012
  • Yayımlanıb dekabr 31, 2012
  • Nömrə № 18(18) Dekabr 2012
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 4
  • Abstrakt Baxışlar 39
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.