Qur’anda təbiət və ekologiya

The Nature and Ecology in Holy Koran (Abstract)

Природа и экология в Коране

Müəlliflər

  • Xədicə Buturabi AMEA Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
İnsan xilqətin əşrəfi və Allahın yer üzərində xəlifəsi olaraq dəyərləndirilir və təbiətin bütün nemətləri onun üçün yaradılmışdır. Bu cəhətdən Qur’an insana xüsusi diqqət ayırır: göy, yer, dağlar və dənizlər onun ixtiyar və hökmranlığına verilir. Ancaq insan bütün bu nemətlərdən düzgün və münasib şəkildə faydalanmalıdır, əks təqdirdə ekoloji böhranla üzləşər. Aşağıdakı ayələrə nəzər salaq: “Gəmilərin Onun əmri ilə dənizdə üzməsi və sizin də Onun kərəmindən ruzi axtarmanız üçün dənizi sizə ram edən Allahdır!
Islamic thought is composed of the world of ideas developed from the corpus that was the result of the culmination of ages. This corpus of contemplation is an international treasure in which both philosophical and religious disciplines are maturated and molded together. The main positions of Holy Koran about Nature and Ecology have been analyzed on the this paper. Thanks to the Koranic doctrines, all elements of Nature – soil, air, water, vegetable and animal kingdom has been arose for men. The human takes up responsibility for purity and defense of environment, correct use of natural resources also.
Исламская мысль состоит из свода закономерностей, который вошел до зрелого состояния и совершенства. Здесь философские и религиозные аспекты всегда слились в единое русло. В статье рассматривается отношение к природе и экологии в Священном Писании мусульман – Коране с данной позиции . Согласно кораническим стихам, все элементы природы – земля, воздух, вода, горы, растительный покров и животные созданы для человека; а он несет моральную и духовную ответственность за чистоту и охрану природных ресурсов, а также бережное пользование ими.

Qur’ani-Kərim. Tərcümə edənlər: Akad. Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev. Bakı. 1997.

Seyyed Hossein Nasr. Sacred science and the Environmental crisis: An Islamic perspective. Albany state University of New York press. 1992.

əl-Mizan fi təfsirül-Qur’an. Təbatəbai Seyyid Məhəmməd Hüseyn. Qum: Cameyi-müdərrisin. 1418.

Kuran ve çevre. Doç. Dr. M. Kemal Atık. Kayseri: Erciyes Üniversitesi. 1992 5.Təyyibül-bəyan fi təfsirül-Qur’an. Təyyib Seyyid Əbdülhüseyn. Tehran:1378.

əl-İqtisad. Şeyx Məhəmməd Tusi. Beyrut: Darül-kutubül-islamiyyə. 1357.

əl-Bəyan fi təfsirül-Qur’an. Şeyx Tusi. Beyrut: Darül-ehya ət-Turab.1309.

Təfsire-nəmune. Məkarim Şirazi Nəsr. Tehran: Darül-kutubül-islamiyyə.c.1. 1370.

Nəhcül-fəsəha. Məcidi Qulamhüseyn. Tenran: Ənsariyan. 1379.

Cəvadi Amuli Abdulla. Camie dər Qur’an. Tehran: Mərkəzi-nəşri-İsra. c.1. 1378.

Tarixe-təməddone-Eslam və Qərb. Qustav Lubon. Tərcome: Məhəmməd Təqi Fəxrdai Gilani. Tehran. Enteşarate-mətbuat.1380.

Ümumilikdə 10 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi dekabr 31, 2012
  • Yayımlanıb dekabr 31, 2012
  • Nömrə № 18(18) Dekabr 2012
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 2
  • Abstrakt Baxışlar 19
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.