Əllamə Məhəmməd Bağır məclisinin “Biharül-ənvar” əsərində din-tibb münasibətləri

The Religions – Medicine Relation in the Work “Biharul Anwar” By Allama Mahammad Baghir Maclisi

Взаимосвязь религии и медицины в труде Алламы Мухаммада Багира Маджлиси «Бихар аль-Анвар»

Müəlliflər

  • İbrahim Zöhrab oğlu Quliyev Bakı İslam Universitetinin müəllimi, AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun dissertantı
Allahın kainat üçün qoymuş olduğu bir sıra qanun və prinsiplər vardır. Bütün elmlər bu qanun və prinsiplərin məhsuludur. Tibb elmi də bu qanun və prinsiplərin bir hissəsidir. Hansısa bir insanın fiziki və ya mənəvi xəstəliyə tutulmaması mümkün deyildir. Hər iki xəstəliyin müalicəsi də din və tibblə mümkündür. Maddi vücudun arxasındakı qüvvə və onun hərəkətlərindəki mərkəz nöqtə ruhdur. Din bədənə laqeyd yanaşmamaqla bərabər xüsusilə ruhu dinamik tutacaq ifadələrlə insanları müəyyən nöqtələrə çatdırmağı hədəf alır. Əksəriyyəti ruhda meydana gələn xəstəlklərin bədəndə də əks olunacağını düşünməli olsaq, dinin insan sağlamlığı adına ortaya qoyduğu hökmlərin əhəmiyyəti daha yaxşı anlaşılacaqdır.
“The science is divided into two types: the science of religious and medicine” said our prophet (p.b.u.h) and shoved its particular importance. Really the unity of religious and medicine like the unity of head to body. Because the human being us consists of two parts – the spirit and the body. So the health of spirit and the body show the existence of human. “The taste of life is felt by the health of soul” said Imam Ali (a.s) and showed its significance. It is known from this that the philosophy of rules and lows of Islam are to make the perfect the human society from the point of material and morality. Islam considers the moral health and the health of soul the foundation of divine riches. Allama Maclisi also gathered hadith about the health of soul in his work “Biharul Anwar” and tried to explain them from the point of the medical success in his time.
Наш пророк говорил, что «Наука состоит из двух частей: наука о религии и наука, о медицине». Соотношение между религией и медициной в произведении «Бихарул-Анвар» Аллама Меджлиси очень важын. Его можно сравнить соотношением головы к телу. Потому как человек состоит из духа и тело. И если эти два показатели соединены в одном живём существе это говорит о том, что он здоров и телом и душой. Имам Али говорил, что «Смысл жизни, её вкус состоит в здоровье». Этим он указывал на то, что насколько важен здоровый образ жизни. Этим ещё раз доказывается тот факт, что все правила и законы Ислама призваны насыщать и обогащать человека во всех направлениях. Ислам считает физическое здоровье одни из божьих дарований. В своём знаменитом произведении «БихарулАнвар» Аллама Меджлиси собрал воедино множество о здоровье. Этим самым он попытался разъяснить медицинские достижения тех времён.

Yeni Rehber Ansiklopedisi, Türkiye Gazetesi, İstanbul-1994.

Thema Larousse, Tematik Ansiklopedi, Milliyet Gazetecilik, 1993-1994.

Temel Britannicca Ansiklopedisi, Ana Yayıncılık, İstanbul-1993.

İbrahim Canan, Hz. Peygamberin Sünnetinde Tıp, Akçağ yayınları, İstanbul, tarixsiz.

Levent Öztürk, Hz. Peygamber Devrinde Sağlık Hizmetlerinde Kadınların Yeri, Ayışığı kitapları, İstanbul-2001.

Ali Rıza Karabulut, TIBB-I NEBEVİ Ansiklopedisi, IV baskı, Mektebe Yayınları, Ankara, tarixsiz.

Məhəmməd bin İsa ət-Tirmizi, I nəşri, Dəməşq-1424/2004.

Lawrence I. Conrad, Arab-Islamic Medicine, in WF Bynum and Roy Porter (eds), Companion Encyclopedia to the History of Medicine, London – Routledge-1993.

Sharif Kaf Al-Ghazal, The İnfulence Of İslamic Philosophy and Ethics on the Development of Medicine in the İslamic Civilisation, FSTC Limited Publisheries, United Kingdom-2007.

Erdem Aydın, Deontoloji, Tıp Etiği ve Tarihi AD., n.y., İstanbul -2009.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Islam_tibbi (14.01.2010).

Əhməd bin Hənbəl, Müsnəd, Çağrı Yayınları, İstanbul-1992.

Safvet Senih, Kuran ve İlimler, Nil Yayınevi, İzmir-1991.

Qurani-Kərim.

Maurice Bucaille, Tevrat, İnciller, Kurani Kerim ve Bilim “La Bible, le Coran, et la science” (tərc. Suat Yıldırım), VIII Baskı, T.Ö.V. Yayınları, İzmir tarixsiz.

Əllamə Muhəmməd Baqir Məclisi, Biharul-Ənvar, ikinci nəşri, Beyrut-1403/1983.

Müslim bin Həccac Nişapuri, Səhihi-Muslim, I nəşri, Dəməşq-1424/2004.

http://www.islamgunesi.com/haramlar-ve-helaller/441-haram-maddelerle- tedavi.html (05.12.2009).

Məhəmməd bin İsmail əl-Buxari, Səhihul-Buxari, I nəşri, Dəməşq-1424/2004.

Misbah Yəzdi, Axirət Azuqəsi, Bakı-2006.

Məhəmməd Reyşəhri, Tibbi Hədislər Toplusu, Bakı, nurlar nəşriyyatı, 2008. 22. Hacı Sabir Həsənli, İslam Mədəniyyətində Elm, Bakı-1998.

Ümumilikdə 21 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi iyun 30, 2012
  • Yayımlanıb iyun 30, 2012
  • Nömrə № 17(17) İyun 2012
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 33
  • Abstrakt Baxışlar 24
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.