Articles

Bəni Əhmər dövrü Əndəlüş əhalisinin demoqrafik vəziyyəti The Demographic Structure of Andalucian Society in the Nasrid Period Демографическое положение населения Андалюс во время Бани Ахмер

Qiyas Şükürov Gimə Amerikan Universiteti Humanitar Elmlər Fakültəsi

Necə istinad edilir?

Şükürov, Qiyas , Şükürov, Q , , Bakı Dövlət Universiteti İlahiyyat Fakültəsinin Elmi Məcmuəsi, Bəni Əhmər dövrü Əndəlüş əhalisinin demoqrafik vəziyyəti, 6, 11, 2009, 341-358, 2009

Zotero Mendeley EN EndNote

Xülasə

1232-1492-ci illər arasında Pireney yarımadasının cənubi-şərq bölgələri üzərində höküm sürən Bəni Əhmər dövlətinin əhalisinin demoqrafik vəziyyəti bu məqalənin əsas tədqiqat obyektini təşkil edir. Tədqiqat işində ölkə əhalisinin etnik və dini tərkibi, ölkədəki fərqli qrupların imtiyazları və aralarındakı sosial əlaqələr tədqiq edilir; ali hakimiyyəti öz əlində tutan müsəlman ərəblərə əlavə olaraq, bərbərilərin sosial statusu, qeyri-müsəlman əhalinin, ələlxüsus da xiristian əsilli ispanların vəziyyəti, yəhudi təbəənin sosial statusu, məşğuliyyət sahələri və elmi-mədəni fəaliyyətləri araşdırılır.
Nasrid Kingdom (Banı Ahmar State) is the last Moorish kingdom in the Medieval Spain. The Kigdom was situated in the southeast part of the Iberian peninsula as well as areas along the Mediterranean coast. The population of the kingdom was marked by a multinational demographic structure; so that the Moors, Christians and Jews were the basic religious and national groups of Nasrid society. Our article studies the leading ethnical and religious roots of Andalusian population in the Nasnd period. The main aim of the study is to fınd out the chief ethnical and religious structure and confıguration of Nasrid society.

Açar Sözlər

İspanya, Əndəlüs, Bəni Əhmər dövləti, Qrenada, Nasri toplumu
Spain, Andalucia, Nasrid Kingdom, Granada, Nasrid society

Referanslar

  • Əxbärü’l-‘asr fı inkidäi devləti Bəni Nasr, təhqiq: Hüseyin Munis, əl-Qähirə: əz-Zəhrä liT-ilämi’l-ArabT, 1412/1991.
  • Əhməd, Mustafa Əbü Dayf, əl-Qabäilü’l-‘Arabiyyə fi’l-Əndəlüs hattä suküti’l-xiläfətiT-Üməviyyə: h. 91-422/710-1031, Casablanca: Les Editions Maghrebines, 1983.
  • Arie, Rachel, “Aperçus sur le Royaume Nasride de Grenade au XlVe Siecle”, Quaderni di Studi Arabi, V-VI (1987-1988), səh. 58-69.
  • Baysun, M. Cavid, “Moriskolar”, İA (İslam Ansiklopedisi), İstanbul: Milli Eğitim Basımevi, 1993, VIII, səh. 428-429.
  • Bums, S.J. Robert I., “A Narrow Window: The Mudejars of the Kingdom of Valencia (1265-1270)”, Islamic Studies, XXX/1-2 (1991), səh. 83-94.
  • BüstänT, Butrus b. Bulus, Məärikü’l-Arab fi’l-Əndəlüs, Beyrüt: Däru Manın Abbud, 1987.
  • Cemälüddm, Abdullah Muhamməd, əl-Muslimünə’l-munassarün əvi’l-Müriskiyyünə’l-Əndəlüsiyyün: safha muhimmə min tänxi’l-MuslimTn fi’l-Əndəlüs, əl-Qähirə: Därü’s-sahvə, 1991.
  • əd-Dəvsən, Əhməd SänT, əl-Həyätü’l-ictimäiyyə fı Ğırnäta fi ‘asri devləti Bəni’l-Əhmər, Əbü Zabi: əl-Məcmaü’s-səqäfi, 2004.
  • əl-Abbädi, Əhməd Muxtär, F1 tärıxi’l-Məğrib və’LƏndəlüs, Beyrüt: Därü’n-nahdati’Parabiyyə, (t.y.).
  • Elliott, J.H., imperial Spain 1469-1716, England: Penguin Books, 1963. Eroğlu, AhmetHikmet, Osmanlı Devletinde Yahudiler, Ankara: Andaç Yayınları, 2003.
  • Fərhät, Yüsuf Şükn, Ğırnäta fı zilli Bəni’l-Əhmər: diräsə hadäriyyə, (y.y.): əl-Müəssəsətü’l-cämi‘a li 'd-diräsät və'n-nəşr və’t-təvzı, 1402/1982.
  • Gampel, Benjamin R., The Last Jews on Iberian Soil Navaresse Jewry 1479/1498, Berkley, Los Angeles, Oxford: University of Califomia Press, 1989.
  • Gitlitz, David M., Secrecy and Deceit: The Religion of the Crypto-Jews, Philadelphia and Jerusalem: The Jewish Publication Society, 1996.
  • Gutwirth, Eleazar, “Towards Expulsion: 1391-1492”, Spain and the Jews: The Sephardi Experience 1492 and After, Ed. Elie Kedourie, London: Thames and Hudson Ltd, 1992, səh. 51-73.
  • Guzman, Roberto Marin, “Crusade in Al-Andalus: The Eleventh Century Formation of the Reconquista as an Ideology”, Islamic Studies, XXXI/3 (1992), səh. 287-318.
  • H.B., “Granada”, EJ (Encyclopaedia Judaica), Ed. Cecil Ruth, Jerusalem: Keter Publishing House, (t.y.), VII, səh. 852-853.
  • Harekät, İbrahim, “Belensiye”, DİA (Diyanet İslam Ansiklopedisi), İstanbul: Türkiye Diyanet Vakfı Yaymları, 1992, V, səh. 404-405.
  • Harvey, L. P., “The Mudejars”, The Legacy of Muslim Spain, Ed. Salma Khadra Jayyusi, Leiden, New York, Köln: E.J. Brill, 1992, səh. 176-187.
  • Harvey, L.P., Islamic Spain 1250 to 1500, Chicago and London: The University of Chicago Press, 1990.
  • Hitti, Philip K., Siyasi ve Kültürel İslam Tarihi, Çev. Salih Tuğ.
  • İstanbul: Marmara Üniversitesi İlähiyat Fakültesi Vakfı Yaymları, 1995, 1-II. İbn əl-Xətlb, Lisän əd-dln, əl-İhäta fi əxbäri Ğırnäta, təhqiq: Muhamməd Abdullah İnän, əl-Qähirə: Məktəbətü’l-HäncT, 1393-1397/1973-1977, 1-IV.
  • İnän, Muhamməd Abdullah, Devlətü’l-İsläm fi’l-Əndəlüs: əl-‘Asrü’-r-räbi-Nihäyətü’l-Əndəlüs və tänxü’l-‘Arabi’l-mütənassinn, əl-Qähirə: Məktəbətü’l-HäncT, 1417/1997.
  • Kamen, Henry, Empire: How Spain Became A World Power 1492-1763, New York: HarperCollins Publishers Inc., 2003.
  • Kennedy, Hugh, Muslim Spain and Portugal: A Political History of al-Andalus, London: Longman, 1996.
  • Lea, Henry Charles, İspanya Müslümanlan: Hıristiyanlaştınlmalan ve Sürülmeleri, Çev. Abdullah Davudoğlu, İstanbul: İnkıläb Yaymları, 1427/2006.
  • Mackay, Angus, “The Jews in Spain during the Middle Ages”, Spain and the Jews: The Sephardi Experience 1492 and After, Ed. Elie Kedourie, London: Thames and Hudson Ltd, 1992.
  • Məhäsnə, Əhməd Təvfiq Muhamməd, əl-Həyätü’s-siyäsiyyə fT devləti Bəni’l-Əhmər, Külliyyətü’d-diräsəti’l-‘ulyä, əl-Cämiətü’l-Urduniyyə, əl-Urdun 1997, (Nəşr olunmamış magistratura elmi işi).
  • Meyerson, Mark D., “The War Against islam and The Muslims at Home: The Mudejar Predicament in the Kingdom of Valencia during the Reign of Ferdinand ‘El Catölico’ ”, Sharq Al-Andalus, III (1986), səh. 103-113.
  • Münis, Hüseyin, Fəcrü’l-Əndəlüs: Diräsə fi tärlxi’l-Əndəlüs minə’l-fəthi’l-isläml ilä kıyämi’d-devləti’l-Əməviyyə (711-756), Beyrut: Därü’l-mənähil, 1423/2002.
  • Özdemir, Mehmet, “Osmanlı Endülüs Müslümanlarına Yardım Etmedi mi?”, İslami Araştırmalar, XII/3-4 (1999), səh. 283-296.
  • Özdemir, Mehmet, Endülüs Müslümanları, Ankara: Türkiye Diyanet Vakfı Yayınlan, 1994-1997, 1-III.
  • Özdemir, Mehmet, Endülüs’de Muvelledün Hareketleri (180-320/796-932), Yayınlanmamış Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara 1989.
  • Provençal, E. Levi, La Civilisation Arabe en Espagne: Vue Generale, Paris: G.-P. Maisonneuve et Larose, 1961.
  • Puertas, Antonio Femändez, “The Three Great Sultans of al-Dawla al-IsmäTliyya al-Nasriyya who Built the Fourteenth-Century Alhambra: Ismä‘11 I, Yüsuf I, Muhammad I”, JRAS (Journal of the Royal Asiatic Society), 1/1 (1997), səh. 1-25.
  • Razüq, Muhamməd, əl-Əndəlüsiyyün və həcərätuhum ilə’l-Məğrib: xilälə’Lqarneyn 16-17, DärüTBeyzä: İfnqiya’ş-Şarq, 1991.
  • Scheindlin, Raymond P., “Hebrew Poetry in Medieval Iberia”, Convivencia: Jews, Muslims, and Christians in Medieval Spain, Ed. Vivian B. Mann, Thomas F. Glick, Jerrilynn D. Dodds, New York: George Braziller, Inc., 1992, səh. 39-59.
  • Sevilla-Sharon, Moshe, Türkiye Yahudileri, Jerusalem: Kudüs İbrani Üniversitesi, 1982.
  • Woodward, Geoffrey, Spain in the Reigns of Isabella and Ferdinand, 1474-1516, London: Hodder & Stoughton, 1997.