Məhəmməd Peyğəmbər (s.ə.s.) Həssan bin Sabitin təsvirində

Eulogy of the Prophet Muhammad in the Poetry of Hassan Bin Thabit

Восхваление пророка Мухаммада в стихах Хассана бин Сабита

Müəlliflər

  • Fatimə Şeyxlüvənd İran. Ərdəbil Azad Universieti
İslamın yaranması dövründə ərəb şerinin əsas cəhətlərindən biri yeni dini qəbul etmiş şairlərin öz yaradıcılıqlarında Məhəmməd peyğəmbərin mədhinə geniş yer vermələri idi. Bu şairlər içərisində Həssan bin Sabitin xüsusi yeri olmuşdur. Mədinədəki Xəzrəc qəbiləsindən olan Həssan bin Sabit hələ İslamdan əvvəl dövrünün şöhrətli şairlərindən biri kimi ta-nınmış, əvvəllər qəbilə şairi kimi xəzrəclilərin mənafeyindən çıxış etmiş, sonra isə bir müddət Ləxmilərin və Qəssanilərin saraylarında yaşamış-dır. O, İslamı hicrətdən sonra qəbul etmiş, bu dinin müdafiəçisinə çevri-lib Məkkənin müşrik şairlərini həcv etmiş, İslama, onun peyğəmbərinə mədhiyyələr demişdir.
The goal of the reviewed article is to give an account of one of important directions of Early Islamic poetry eulogy of the Prophet Muhammad on the basisofthe Creative works of Hassan bin Thabit, who considered to be the eminent fıgure of this period. Throughout the article ideological and artistic features of Hassan’s panegyric verses and are revealed, their historical cultural content and ethic aesthetic values are discussed. The author attaches the particular attention to the comparative analysis between Hassan,s eulogistic poetry and that of Jahiliyya poets.
Данная статья посвящена изучению одного из основных направлений творчества Хассана бин Сабита восхваления пророка Мухамме-да. В статье тщательному анализу подвергаются идейно-художествен-ные особенности панегириков посвященных пророку Мухаммеду, вы-является их историко-культурное значение. Особенно отмечаются отличительные особенности раннееислам-ских панегириков от подобных стихотворений доисламского периода.

Şövqü Dayf. Tərixul-ədəbil-arabiyyi, II, əl-Asrul-isləmiyyu. Qahirə). Dərul-Məarif. 1997.

İ.Nasif Ərvau mə qila fil-mədih. Beyrut, Dərul-Cili, 1992.

Yəhya əl-Cəburi. Şırul-muxadramin. va isrul-isləmi fihi. Bağdad. Mənşuratu məktəbəti nahda. 1964.

Divanu İmrul-Qeys. Daru-Sadir. Beyrut.

Dəvavinus-suarais-siffəfil-cəhiliyyin. Şərh və tərtib Abdul-Məali əl-Saidi) Qahirə 1968.

Cavad Əli. Tərixul-Arab qabləl-İsləm. VIII cild, Bağdad, 1993.

rpa3HeBnu II.A. PasBirrue ncTOpmıecKoro cosHanua apaöoB. OuepKu ucTopuH apaöcKoü KyjibTypbi. V-XIV BB. MocKBa, 1982.

Ümumilikdə 7 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi aprel 30, 2009
  • Yayımlanıb aprel 30, 2009
  • Nömrə № 11(11) Aprel 2009
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 3
  • Abstrakt Baxışlar 18
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.