Əbdüləziz Buxariyə görə əmr məfhumu
Xülasə
Əmr məfhumu dilçilik, məntiq, bəlağat elmləri ilə yanaşı fiqh üsulunun da mühüm məfhumlarından biridir. Əmrin fiqh üsulu baxımından əhəmiy-yətli olmasının səbəbi dini ehkamın böyük bir qisminin əmr formasında olan nəslərə əsaslanmasıdır. Bununla əlaqədar olaraq məşhur hənəfi fəqihi Sə-raxsi Üsul adlı əsərinə əmr məfhumu ilə başlarkən, kitaba bu mövzuyla başlamasının səbəbini belə izah edir: əmr məfhumu fiqh üsuluna başlanğıc olaraq ən uyğun məfhumdur, çünki əmr məfhumu ilə halallar haramlardan ayrılır və bu şəkildə şəri ehkam bilinir1. Buxarinin əmr məfhumuna verdiyi əhəmiyyəti də dörd ciltlik Kəşful-Əsrar adlı məşhur fiqh üsulu əsərinin bir cildini əmr məfhumuna sərf etməsindən anlaya bilərik.
Islamic Law is a divine source law. Its source mainly is Koran and Sun-na. Thats why sturucture of Islamic Law based on language. Islamic lawyers begun to study on language very early. Becouse source of Islamic Law is the text and so lawyers must to adjudge for that textual source.
There are two approach about realization of Islamic rules. First, Islamic text enough for realization of rules. It doesnt mean that other factors besides of texts has not importance. Because this approach requires suitable Islamic ground. Second, realization of Islamic rules depend of some practices.
There are two approach about realization of Islamic rules. First, Islamic text enough for realization of rules. It doesnt mean that other factors besides of texts has not importance. Because this approach requires suitable Islamic ground. Second, realization of Islamic rules depend of some practices.
Referanslar
- Baqillani, ət-Təqrib vəl-İrşad, Beyrut, 1993.
- Bax. Hare, Richard, The Language of Morals, Oxford, 1967.
- Bəsri Əbu Hüseyn, əl-Mutəməd, Dəməşq, 1964.
- Buxari, Kəşful-Əsrar, Beyrut, 1997.
- Görgün Tahsin, İlahi Sözün Gücü, İstanbul, 2003.
- İmrulqeys, Divanu İmrulqeys, Qahirə, ty.
- İsfahani, Kaşif anil-Məhsul, Beyrut, 1998.
- Kəlvəzani, Təmhid, Ciddə, 1985.
- Razi, Məhsul fi ilmi usulil-fiqh, Məkkə, 1997.
- Səraxsi, Usulus-Səraxsi, thq., Əbul-Vəfa əl-Əfqani, Darul-Kutubil-İlmiyyə, Beyrut.
- Zərkeşi, əl-Bəhrul-Muhit, yy., 1992.