Xarici dilin tədrisində internetin rolu Роль интернета в преподавании иностранного языка
Xülasə
Sivil cəmiyyətin müasir inkişaf dövrü haqlı olaraq informatika mərhələsi adlanır. Müasir cəmiyyətin informatika prosesinin ən mühüm istiqamətlərin-dən biri tədrisin informatikləşdirilməsidir. Bu praktikaya təlim prosesinin intensivləşməsini təmin edən psixoloji-pedaqoji təlimatların, təlim ideyala-rının həyata keçirilmə inkişafını, faktiki biliklərin mexaniki mənimsənilmə-sindən yeni biliklərə sərbəst şəkildə yiyələnmə qabiliyyətini qazanmaq keçi-dini təmin edən tədris prosesinin təşkilinin forma və metodlarının təkmil-ləşdirilməsini nəzərdə tutur.
The problems of Internet usage in the foreign languages’ teaching is discussed in the given article. The optimum versions of using the Internet network in teaching and practising are shown. In the article the author tried to recommend the widest kinds, the positive qualities and practical advice of Internet usage to the foreign language teachers. From the pedagogical point of view the article should have the excellent methodical exile in using the Internet network in foreign language teaching.
Referanslar
- MARCOS, Kathleen, Internet for language teachers, ERIC Clearing house on Languages and Linguistics, December, 1994, p.5.
- EARP, Samantha, More than just the Internet : Technology for Language Teaching, ERIC L&L. Digest, December, 1997, p.6.
- Euro Education 1998, Proceedings of the Second Euro Education Conference, Denmark, 27-29 May 1998, p.132.
- G.MARTINEZ, Alejandro, Computer Games & Reading, Instituto Anglo-Mexicano de Cultura, English Teaching Forum, July, 1993, p.41.
- Полат, Е.С., Интернет на уроках иностранного языка, Иностранные языки в школе, № 2, 3, Москва, 2001, стр. 5-9.
- АНДРЕЕВ, А.А., Средства новых информационных технологий в образовании: систематизация и тенденции развития. В сб. Основы применения информационных технологий в учебном процессе Вузов.-М.: ВУ, 1995г. С.43-48.
- HIGGINS, C., Computer-Assisted Language Learning, Current Programs and Projects, Washington, DC : ERIC Clearing house on Languages and Linguistics, 1993, p.47.
- NƏBİYEVA, S., Kompyuter texnologiyalarından istifadə şagirdlərin fəallaşdırılması vasitəsi kimi, Bakı, 2005, avtoreferat materiallarından.