Tarixilik məfhumu məzmununda nəssi anlama məsələsi

Проблема понимания текста в рамках исторического содержания

Müəlliflər

  • Mübariz Camalov BDU İlahiyyat fakültəsi İslam elmləri kafedrasının müəllimi
Mətn bir lüğəvi ünsiyyət vasitəsidir. Dialoqdan fərqli olaraq mətnin təşəkkülündə mətni yazan öz məqsədinin qarşıdakı insan tərəfindən anlaşılıb anlaşılmadığını görə bilmir. Buna görə də ünsiyyətin müvəffəqiyyəti baxımından mətn dialoqdan daha çox problemlidir1. Belə problemləri aradan qaldırmaq üçün tarix boyunca müxtəlif metodlar inkişaf etdirilmişdir. Bu sahədə müsəlmanların özünəməxsus metodları olduğunu söyləmək və isbat etmək heç də çətin deyildir. Buna baxmayaraq məqalənin mövzusu bu deyil. Bu məqalə Quran və Sünnə mətnlərinin doğru anlaşılmasına dairdir.
Koran is a very important source of Islam. Scholars try to put rules for understand Koran during history. In this article we try to research some features of Koran front of historicity and effect of that features to understand Koran. Koran has many features; we emphasize here historicity and universality. This features must be commented together. For criterion of understanding we consider two concept: meaning and context and wholeness. This two approach provides chance to understand Koran according to its features historicity and universality.
Коран является основным источником Ислама. Ученые в течении всей истории, работали над созданием правил методологии комментирования Корана. В этой статье мы исследовали понятие историчности некоторых коранических особенностей и их влияние на понимание Корана. Коран обладает многими характерными чертами; тема нашей статьи этоисторичность и универсальность. Коран должен комментироваться в свете этих особенностей. Существуют две концепции, которые являются основными критериями в правильном понимании Корана: смысл, контекст и. целостность. Эти две понятия можно принять, как принципов обеспечивающих правильное понимание Корана.

Akarsu Bedia, Felsefe Terimleri Sözlüğü, İstanbul, 1988.

Apaydın Yunus, Klasik Fıkıh Usulünün Yapısı ve İşlevi, İslam Hukuku Araştırmaları Dergisi, № 1, 2003.

Cündioğlu Dücane, Anlam’ın Tarihi, İstanbul, 2005.

Cündioğlu Dücane, Anlamın Buharlaşması ve Kur’an, İstanbul. Cündioğlu Dücane, Kur’an ve Dile Dair, İstanbul, 2005.

Çiftçi Adil, Fazlur Rahman ilə İslamı Yenidən Düşünmək, Ankara 2001.

Fazlur Rahman, İslam, tərc. Mehmet Dağ, Mehmet Aydın, Ankara 2000.

Kur’an’ı Anlamada Tarihsellik Sorunu, (Sempozyum Tebliğ ve Müzakereler), Bursa 2005.

Mehmet Paçacı, “Kur’an ve Tarihsellik Tartışması”, Kur’anı Anlamada Tarihsellik Sorunu, Bursa, 2005.

Özsoy Ömer, Kur'an ve Tarihsellik Yazıları, Ankara 2004.

Serinsu Ahmet Nedim, Kur’anın Anlaşılmasında Esbab-ı Nüzul’ün Rolü, İstanbul 1994.

Soysaldı Mehmet, Kur’an’ı Anlama Metodolojisi, Ankara, 2001.

Ümumilikdə 11 istinad var.

Endirin

Məqalə Məlumatları

  • Məqalə Növü Articles
  • Təqdim Edildi aprel 30, 2008
  • Yayımlanıb aprel 30, 2008
  • Nömrə № 09(09) Aprel 2008
  • Bölmə Articles
  • Fayl Yükləmələri 6
  • Abstrakt Baxışlar 26
  • Paylaş
Endirmə datası hələ yoxdur.